Magvirus eller magmigrän

Blev precis klar i akuten. Fick inga direkta svar men dem tog en massa prover och undersökte mig. Min läkare ansåg att det var magvirus eller magmigrän. Fick inget utskrivet och han sa att de kommer att försvinna av sig själv. Det ända jag skulle göra var att inte anstränga mig och vila idag. Ifall det blir värre rekommenderade han att jag skulle åka in igen och ta ledigt några dagar från skolan. Jag hoppas det går över tills imorgon. Som tur var hade jag inte magsjuka, så det är jag glad över. Jag önskar bara att det inte var så himla obehagligt. Nu ska jag i alla fall hem och dricka lite te och vila. Förkylningen måste gå över också!

Vill vara så här pigg och glad igen.





Kommentarer
Postat av: Neha

Hehe förstår jag:D



Hur mår du idag då?=)

2010-02-19 @ 21:05:19
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0