Magvärk

Nu är man hemma igen efter två långa dagar. Igår var jag ju som sagt hos Linus och sedan drog vi till en ställe som heter Corona. Blev väldigt mycket dansade och skoj. Bilder kommer förmodligen imorgon när jag får tag i dem :P

Idag var det ju alla hjärtans dag. Generellt så tycker jag att dagen är för överskattad. Åkte till kusinen när jag vaknade och vi stack och åt en väldigt god lunch. Min mat bestod utav lasagne som jag hade suktat efter ett bra tag. Senare så hamnade vi på kusinens jobb och det hade jag inte förväntat mig där fick jag spela att jag var en CSI brud :) Kusinens kompis dök upp efter ett tag och vi stack för att se Valentines Day som jag hade köpt biljetter för. Filmen var faktiskt underbar så rekommenderar den starkt men väldigt onödig att se den på alla hjärtans dag :p Fick lite gråt i halsen men så kan det vara ibland. Som tur var fick jag en jätte fin present från kusinens kompis och en jätte fint kort till. Lovar att visa allt, håll tummarna att kameran dyker upp snart.

Nu är jag hemma i alla fall och har kraftiga värkar. Ifall det fortsätter så här så kommer jag no ta en taxi in till sjukhuset. Usch varför kan jag aldrig vara frisk?

En fin hjärtkort med fin text bakom :) Förresten vad tycker ni om alla hjärtans dag?
Ser helt förstörd ut men det beror på magen vill skrika rakt ut så ont gör det :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0