Love you so much please don´t fade away

Fick en väldigt dålig nyhet igår och det är att mormor är jätte sjuk. Vet ej hur länge det är kvar men hon har förvärrats drastisk det senaste.. Vill bara fara till Iran och hålla om henne, hon får inte försvinna ifrån mig. Hon betyder enormt mycket för mig och det känns helt sjukt att ens tänka tanken att det kanske inte är så långt kvar.. Mamma ska till henne snart och ta hand om henne så hon blir bättre. Jag och mamma får alltid henne att må bättre så jag hoppas verkligen mamma lyckas.. Ifall det inte blir bättre kommer jag nog förmodligen ta ledigt från skolan och dra till Iran :( Älskar henne så snälla håll tummarna att hon blir bättre hatar detta varför hon?? Hon har lidit tillräckligt mycket i sitt liv när ska det räcka :'(

En bild från sommaren 2008 i Iran
Bild från 2009 på Hooman och Kamrans konsert


Bild från 2008 i Stena Line båten på väg till Danmark

♥ Love you grandma so extremly much! 


Kommentarer
Postat av: K

Du vet att du kan ringa!

2010-02-03 @ 17:59:07
URL: http://kyshtomat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0