Kär i en röst

Berättade ju innan att jag ringde till FBI, men kom inte fram så fick ringa 15 olika delstater. Till sist kom jag fram och jag pratade nog med världens finaste röst haha. Samtidigt som vi pratade började jag föreställa ifall hans röst var lika fin som honom. Visste inte att man kunde bli kär i röster men tydligen så kan man. Han kunde dock inte svara på mina frågor för det var secret men dem skulle höra av sig. Kollade precis på mejlen och det har han gjort och han heter Gavin haha :D Aja ska sluta prata om min förälskelse till en röst men amerikanska är så himla vackert. Idag har jag för mestadels jobbat tyvärr och inte så mycket mer.

Har precis kommit ut från duschen och ska ta och lägga mig mycket att göra imorgon.

Bjuder på en fin bild :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0