Inflyttningsfest/utgång

Snart ska jag dra hem till Linus. Han har inflyttningsfest hemma idag så ska bli kul att se hur det ser ut hemma hos honom :) Efter det blir det förmodligen utgång så som det ser ut just nu. Har precis tagit en dusch och tagit på mig mina nya kläder som jag nyligen har köpt så känner mig fräsch och fin. Allt som jag köpt den senaste tiden och mammas presenter kommer jag nog förmodligen visa på tisdag då kameran kommer. Så inte länge kvar innan ni får se hur shoppinggalen jag verkligen är. Ikväll kommer jag nog förmodligen sova hos kusinen så vi hörs senare hemifrån henne.

Här är en smygtitt på hur jag ser ut idag och lite utav min outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0