Home sweeeet home

Åh så skönt att vara hemma. Kom hem för cirka en timma sedan. Ikväll så blev det inget drickande för min del då jag fortfarande är sjuk. Dock så hade jag det ganska trevligt men i slutet började jag känna mig väldig dålig. Idag har vädret varit minus 25 så jag kan lugnt säga att jag har frusit ihjäl. Nu ligger jag omsvept med en massa tecken och mjukis kläder och känner mig som en isklump. Som tur var fick jag skjuts utav min tjejkompis kompis som bor nästan bredvid mig. Kan även säga att det var sista gången jag gick ut när jag var sjuk för känner mig faktiskt lite värre. Får i alla fall skylla mig och från och med nu ska jag bara vila och äta soppa när jag mår dåligt. Håll tummarna bara att jag inte förvärras imorgon.

Känner mig helt blek!


Kommentarer
Postat av: Anonym

noppra din ögonbryn, sluta sminka dig för jävligt det ser inte bra ut, speciellt det du gör med ögonen och lägg av me dem fula smyckerna, du ser ut som en liten zigenare med hundra kilo fula smycken. Jag säger detta för att hjälpa dig, ps, alla dem här bilderna du tar med webcamera ser likadana ut allihopa.

2010-02-21 @ 14:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0