Hatar att städa

Har försökt städa nu hur länge som helst men till ingen nytta. Känns som det bara blir mer och mer för varje sec som går. Ibland kan jag rent av säga att det är hemskt att bo själv! Ska ta tag i resten imorgon nu känner jag mig ganska trött och imorgon kommer vara en lång dag. Livet kan vara väldigt svår ibland men man får ta det som det kommer. Ska ta och lägga mig i sängen nu med böckerna som jag fick utav körskolan vill verkligen få körkortet snart tröttnat på bussen.

Förresten såg någon på efterlyst ikväll? Jag fick i alla fall tårar i ögonen så himla hemsk att en sådan sak kan hända :(

Min mat idag känner mig faktiskt enormt duktig att jag för en gång skull ställde mig och lagade riktig mat istället för färdigmat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0