Efterlyst

Ska ta och kika nu på efterlyst då Nancys mord är med.. Hon blev mördad några dagar innan jag far till Göteborg några utav mina vänner kände henne :( Jag tror jag har träffat henne innan men kände henne inte.. Tycker mordet på henne är hur sorgligt som helst. Tänker på hennes familj och hennes närmaste måste kännas extremt jobbigt för dem. Jag hoppas verkligen dem hittar mördaren och sätter honom på lås och bom eller till och med ännu värre om det nu ens fanns dödstraff i Sverige på grund av det han gjorde. Hatar Sveriges lagar önskar man kunde bidra med att ändra dem, för dem suger enormt mycket.. Så om ni vet något ge tips så dem hittar henne eller honom! Hoppas det är sista dagen mördaren går på fri fot.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0