Sömnlös

Godmorgon eller vad man ska börja säga:p Jag har försökt sova i flera timmar nu men lyckas desvärre inte. De senaste dagarna har jag varit ganska upptagen med en massa olika saker. Har nyligen fått ett jobb som jag stormtrivs med :) Har även försökt att fixa en blogg där jag kommer fortsätta sälja mina kläder. Dock så har jag inte lyckats så väl, då jag inte vet hur man fixar en blogg design. Någon som är villig och hjälpa till?

Idag är det i alla fall torsdag och bara 5 dagar innan skolan tar sitt slut :D Eftersom att jag har fått ett jobb så blev en resa som jag hade planerat inställd. Men det verkar som om det kommer ordna sig och resan kanske ändå blir av. Julen kommer jag i alla fall att fira i min lägenhet men nyår kanske de blir med min sötis Neda. Jag har i alla fall blivit erbjuden att bo hos henne några dagar i London och fira nyår. Så som det ser ut nu så kommer jag inte jobba den tiden så resan ser ganska ljus ut :D Ska ändå inte vara glad innan jag är säker. Kommer bli säkert om cirka 2 dagar då säger jag till.
Ne nu ska jag faktiskt göra allt för att sova annars kommer jag vara helt död på jobbet imorgon :(
Jag och älsklingen Neda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0