Party party

Den här festen i Iran hölls främst för att Bahareh skulle gifta sig veckan efter. Samma dag som festen hölls så hade jag brutit min lilltå så jag ville helst bara stanna hemma. Min mamma verkade dock inte gilla mina planer så hon tvingade med mig utan skor dit. Det var tur att hon gjorde det för kvällen blev en av dem roligaste kvällarna jag hade i Iran.


Försökte få bort smärtan genom att dricka Vodka Redbull

Mina två sötnosar som jag umgicks med en hel del
En hungrig tjej sägs det att det var
Sitter på en vacker kvinna
Försöker pussa älsklingen Atanaz
Här lyckas vi :D
Haha vet inte vad jag håller på med
All alcohol hade börjat påverka mig
Dags att dra på efterfest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0