Fixat mitt CV och sökt jobb

Gårdagen var det ju att ta en mysig fika :) Väl i stan så såg vi blondinbella som hade sin event på Bik Bok. Så vi gick in och där inne fick man med sig en goodiebag hem. Det var faktiskt kul att se hur det var och det var fullpackad med folk. Hemma så hände det inte speciellt mycket förutom att sitta och mysa med ett glas vin och serier.


På Waynes och fikar

Min fina outfit bild :)
Ännu en bild där jag försöker ta och visa outfiten :p

Kusinen tog ett kort på blondinbella

Detta fanns med i goodiebagen.

Idag vaknade jag av att jag måste ta tag i mitt CV. Så det har jag hållit på med under dagen. Det svåra var att kunna skriva ut det men det gick bra till sist. Var i några restauranger och frågade och dem skulle ta och höra av sig.

Så här såg man ut idag då
Imorgon kommer det bli mer jobbsökande samt fixa allt inför skolan på måndag.

Ne nu ska jag ta och börja dra mig ut. Ska träffa älsklingen Nina och ta en promenad och sedan dra hem till henne för att ha en myskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0