Sweden I´m back for now

Hej mina fina läsare!

Jag ber om ursäkt för en sådan lång fördröjning men anledningen var främst att jag ville njuta av mina sista veckor i Iran.

Jag har så mycket att berätta att jag knappt vet vart jag ska ta och starta.
Som ni vet så jobbade jag morgon till eftermiddag varenda dag med mina fina barn. Det var det jag tillbringade mest tid med min vistelse i Iran. Kvällarna bestod oftast utav fester och liknande event. Ännu en bröllop fick jag vara med om och jag kan säga att det var det vackraste bröllop jag har sätt. Ni kommer få höra allt om Iran dag för dag tills jag inte har något mer att säga eller visa :)

Nu börjar jag lite smått med Samiras födelsedagsdag:
Dagen började segt då jag inte hade något som helst lust att göra något. Lite senare på eftermiddagen började jag känna mig bättre då våran hemhjälp frågade om jag ville att hon skulle hänga med ut och shoppa lite smått och gott. Det gick jag då självklart med på och vi bestämde oss för att åka till sko och väskparadiset. Därifrån fick jag med mig 1 par skit snygga skor, så det var jag riktig nöjd med. När vi väl kom hem så började jag fixa mig och sedan beställde jag taxi som skulle köra mig dit. Kvällen blev allt som jag inte hade förväntat mig med massvis av skratt och underbara personer att umgås med.

Jag ser så liten ut :p


Jag och världens sötaste Tara





Mina flickor


Mina flickor och min lillpojke


Åhh jag är stark haha


Födelsedagsbarnets syster :) 


Haha här vet jag faktiskt inte vad som händer 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0