First day at school

Det var första morgonen jag kan ta och säga på länge där jag vaknade hur pigg som helst. Tog en kopp kaffe och klädde på mig för att åka till skolan. Skolan var dock inte långvarig utan varade bara 30 min. Skyndade mig hem efteråt för att ringa några ärenden. Så är det att vara vuxen :( Ringde ärenden som tog flera timmar och började göra ordning mig så jag kunde ta bussen till stan.

Mötte upp Nina som ville hänga med när jag sökte jobb. Blev att gå till några affärer samt restauranger och barer innan det var dags för att åka hem. Kan ta och säga en liten sak It was love at the first sight today :) Väl hemma så har jag några roliga och spännande planeringar om något jag håller kärt. Kommer berätta om det så snart allt blir fixad. Är i alla fall riktig spänd och glad över att få en sådan upplevelse.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0