Varför är det så himla svårt?

Usch, skit och helvete är det ord jag har använt idag. Jag hatar verkligen att packa och hela lägenheten ser ut som katastrof. Som jag har nämnt tidigare så kommer jag att flytta nu på fredag och i mina ögon så har jag inte kommit framåt. Vill ha hjälp får panik nu!! Vet ej var jag ska börja och imorgon måste det se någorlunda ut då det ser ut som att några kommer hit för att hjälpa mig.

Till er unga som flyttar hemifrån har jag en råd var noga med att veta att det är PAIN IN THE ASS!

Tänk er att detta är en ofarlig bild. Ni vill inte ens veta hur det verkligen ser ut :(

Kommentarer
Postat av: mariana DG

vart ska du flytta (:?

de suger verkligen o packa ner saker inför flytt ;s

2010-04-29 @ 12:47:09
URL: http://marianadg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0