So far everything seems to be awesome

Idag så var ju Liza här till klockan 15.00 innan hon skulle dra och käka med sin familj. Då ringde en av mina bästa killkompissar Arman och ville ses och käka någonstans. Några min så ringde min andra bästa killkompis Antonius och han ville också hitta på något. Tjugo minuter senare var både hemma hos mig och vi bestämde för att dra och käka pizza:) Pizzerian utanför mig hade stängt så det fick bli att åka några hållplatser. Efter pizzan så drog Arman för att göra en sak och Antonius följde med mig hem. Vi har suttit och snackat och bråkat som vanligt:p Nu så stack han och jag ska börja fixa mig för ikväll :) Ikväll så blir det party!!

Jag och någons söta hund :) 
Den var sjukt god
Jag och Antoniou, Arman ville inte vara med.

Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

Tjabba! :D



Va händer denna lärdagskväll?

2010-04-03 @ 20:53:48
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: LINA K

Fiiiin hund och den pizzan ser otroligt god ut!!! =D

2010-04-06 @ 08:43:55
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0