Pack your bags

Ofta brukar jag älska att packa innan jag reser men idag känns det mer som pina. Är verkligen hur överlycklig som helst för att åka men hittar inget jag vill ha med mig:( Har ju några timmar på mig så får se hur det går. Åh nu måste jag ta tag i allt i lägenheten så allt är städat och rent.

Min kusin kommer ta hand om min lägenhet och min älskade Angel när jag är borta. Kommer bli riktigt jobbigt att åka iväg ifrån henne. Som tur är så kommer jag få se henne varje dag genom Skype. Älskar verkligen att man kan video chatta så himla bra!



Kommentarer
Postat av: Anonym

=]

näh,det var bara kul :)



sorry för sent svar <3

2010-04-02 @ 15:35:44
URL: http://beautymadeleine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0