Mamma anlänt

Hej jag vet att jag har låg uppdatering men det beror på att jag har så mycket att göra nu när jag är i Göteborg :)
Mamma kom hem idag från Iran så jag och Liza körde och hämtade henne från flygplatsen. Gud vad jag hade saknat henne finns inga ord att beskriva det. Fick en massa fina grejer också som vanligt:) När vi var hemma så åt vi mat som mamma hade hämtat från Iran och jag kan ju bara säga hur underbart gott det var. Vi var både ganska trötta så vi har sovit tills nu. Nu ska jag och mamma i alla fall dra ut och ta en fika tillsammans inne i stan.

Ha de så bra så länge och jag lovar ska svara på era kommentarer lite senare ikväll har bara inte haft någon tid.

Liza kör till landvetter
I landvetter och väntar
Mamma framme :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0