Long time no see

Det här är första gången jag har försvunnit så pass länge. Har varit jätte jobbigt det senaste tiden så jag kände att jag behövde vila upp mig ett tag. Men nu är jag back to basic again!

Vad som har hänt under veckan kortfattad!

Lördag
Blev att festa med Alex och Suzi en rolig kväll med en massa dans! Men killarna var nära på att käka upp mig!

Söndag
Vaknar upp hos kusinen men åker senare hemåt!

Måndag. tisdag, onsdag och torsdag.
Händer lite saker men inget speciellt jag vill ta upp men shoppar under dem dagarna som vanligt.

Fredag
Har nationella prov och mår dåligt efteråt. Alex kommer hem till mig för att pigga upp mig och tvingar mig ut :p Väl ute träffar vi på några schyssta personer och börjar umgås och dansa hela kvällen.

Lördag
Blir vi bjudna på grillkväll hos killarna vi träffade dagen innan. Där börjar vi grilla och dricka och ha allmänt trevligt. Jag känner i alla fall att jag vill hem men Alex säger nej och jag följer med henne ut. Som jag hade anat så blev det skit tråkigt och vill hem. Så runt 03.00 får jag och Alex skjuts av en kompis hem till mig.

Söndag
Vaknar vi upp och bara har en sista mysdag med varandra. Alex har bestämt sig för att flytta tillbaka till Västerås dagen efter. Jag är väldigt ledsen då jag har kommit henne sjukt nära.

Måndag
Alex åker och jag åker och depp shoppar med kusinen. Får hem med mig en massa saker får ta och visa det ikväll samt allt annat.

Tisdag
Packar inför mitt flytt på fredag

Idag
Än så länge är jag i skolan men senare blir det att åka hem och packa ordentligt!!

Bilder från förra lördagen!

Saknar dig sjukt mycket babe!!


Me and my darling Suzi


Tre flickor ute och dansar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0