Back again and this time hopefully forever

Ännu en gång får jag ta och be om ursäkt men det har varit så mycket dem senaste dagarna. Som ni flesta vet så bor jag ju själv i en 2a just nu. Men min lägenhet ligger tyvärr inte i stan så jag har sökt lägenhet dessa dagar. I onsdags så fick jag ett samtal om att komma på lägenhetsvisning och jag blev helt såld på den. Lägenheten är på en 3a nära stan och är bara 1 år gammal. Kortfattad så är den nybyggd och hur fräsch som helst. Så jag och min kusin bestämde oss för att ta den och jag sa JA till den! Idag fick jag hem kontraktet och skrev på den och skickade in den till min nya hyresvärd. Om två veckor kommer flytten att ske så exakta datumet är den 30 april. Jag hade verkligen tröttnat på lägenheten jag bor i nu. Det är en fin område men själva lägenheten har inte stor klass. Våran nya lägenhet är däremot helt jävla underbar. Jag är verkligen överlycklig att ha kunnat få den men hyran är dock väldig dyr. Vi kommer i alla fall att klara av det och vi har ju nästan allt som behövs till lägenheten. Jag har ju allt i min 2a redan och hon kommer bara köpa in till sitt rum. Innan jag flyttar kommer jag även att filma min lägenhet som jag bor i nu så ni läsare får se hur det ser ut. Är hur glad som helst nu och snart kommer det att bli dags att packa ner allt som jag har.

Här får ni en bild på hur köket ser ut i min nya lägenhet sålänge. Fler bilder kommer att dyka upp så småningom!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0