A happy day

Igår på kvällen fick vi reda på att min älskade kusin Negin anländer på flygplatsen. Hon hade redan köpt sin biljett utan våran vetskap och var på väg. Jag och mamma åkte till Landvetter och hämtade henne och hade en mysig kväll tillsammans.

Idag så vaknade vi av att min kusins kompis var på väg till Umeå. Han bor i Stockholm men ville besöka oss så han kom hit runt 13.00. Efter att han hade kommit så åkte jag, mamma, kusinen och han till stan och käkade på en av mina favoitställen. Det fick bli entrecote för min del idag. När vi var mätta och belåtna så åkte vi och rökte vattenpipa. Det var ganska länge sedan så det var sjukt gott :p När vi väl var hemma så blev jag snabbt uttråkad och ville ut igen. Runt klockan 23.00 bestämde jag mig för att träffa Shariar för att gå ut och ta en öl tillsammans. Kusinen hängde ockaå på så vi stack till Babar och tog nån öl och sedan fick det bli att sätta sig på en cafe. Jag var sjukt hungrig så kvällen avslutades med nachos för min del.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0