Underbar dag efter skolan!

Hade en massa goda skratt med Björn igår. Vi var på alla möjliga ställen letade till och med efter tält :)
Tog en massvis med kort på honom oxå, då jag kände att jag inte ville vara med så mycket.. Anledningen var att jag kände mig inte på topp igår, ont i ryggen och skavsår gjorde mig lite hängig. Men ändå så hade jag det otroligt trevligt kort sagt. Kändes skönt att inte bara sitta och dega i lägenheten.
Men nu har jag goda förhoppningar att läget med ensamheten kommer bli bättre.
Men som synd är ska Björn till Nya Zeeland om några veckor i 8 månader. Men man får alltid hitta på nått skoj ändå!

Här är några bilder som jag har tagit :) Borde kanske fundera på att bli fotograf :)







´















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0