Skön dag hemma med kusinen!

Idag blev det ingen skola för min del. Vaknade och kände att jag hade ont i magen, så fick bli att stanna hemma.
Försökte plugga lite på dagen för att senare städa.
Då ringde kusinen, sa att hon tittar förbi en sväng. Gick och mötte henne utanför konsum. Köpte en väckarklocka där oxå då jag har väldigt svårt att komma upp på morgonen särskilt när jag bor själv.
Sedan blev det matlagning till oss både fick bli tomatsoppa med fetaost och tacos. Gott blev det! Sedan så tänkte vi, vi drar och fiskar haha. Men det gick inte som vi hade tänkt oss för ingen av oss kan, så vi sket i det. Vi drog ändå ner till havet utanför mig och satt och tjötade lite och tog kort. Följde med henne till bussen och hon åkte hem bor cirka 40 minuter ifrån varandra!
Nu ska jag ta och prata lite med vänner från Göteborg, försöka städa lite mer och plugga sedan blir det natti natti för mig.

Här är bilderna som visar lite färgen på mitt hår och dagen med kusinen!


























Kommentarer
Postat av: K

sv: jajaja!



Håret blev fint !

2009-09-08 @ 22:14:52
URL: http://kyshtomat.blogg.se/
Postat av: K

Sv: Klart älskar ju sånt!

2009-09-09 @ 16:30:50
URL: http://kyshtomat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0