Shoppingdagen!

Dagen började att jag sprang som vanligt till bussen, men hinner alltid:P Sedan var det dags för en lång, lång dag i skolan. Onsdagar och fredagar är plågosamma, börjar halv 9 slutar 16.00. Sedan blev det av till
stan köpte mig en ny väckarklocka samt hårsnoddar. Efter så gick jag till den körskola som jag ska börja i och beställde tid för synundersökning, tiden blev i morgon. Förhoppningsvis börjar övningskörningen snart och sedan körkort!! :D

När jag väl var hemma satt jag och kikade på kläder på internet, med pappa och det fick bli lite internethandel.
Fick köpt en jacka, en tunika, en skjorta och 2 vanliga t-shirts.
Älskar tyvärr att handla det är som ett beroende för mig!
Nu så ska jag städa rent hela lägenheten tror de blir lite besök för min del i morgon. Plugga får de bli lite med innan mina ögon slocknar.

Här är mina nya köp, kommer levereras inom en vecka. Köpt på www.bubbleroom.se
Vad tycker ni?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0