Ny utseende!

I fredags så var jag och klippte mig, det fick bli uppklippt lägger upp bilder på det i morgon..
Efter klippningen så vandrade jag till en videoaffär och hyrde 3 filmer då min kusin skulle komma över.
Det blev en myskväll lagade mat och såg på film.

I lördags så färgade min kusin mitt hår innan hon skulle fara hem. Blev inte precis som jag förväntade mig men får nöja mig. Men en rolig sak inträffade då jag färgade mitt hår så kom katten in i badrummet och fick lite röd färg på sig. Hahaha hade en skön skratt iallafall fick försöka skrubba bort det, lyckades nästan.
Kanske man borde göra hårfärg för katter oxå eller vad tycker ni? 
Sedan åkte kusinen hem och jag satt som vanligt ensam hemma med min katt. Bestämmde mig för att kolla på film. Sedan somnade jag

Idag har det inte hänt något pratat lite i tel, försökt plugga, kollat på tv, kollat efter kläder på internet och lagat mat. Sitter och funderar jag som alltid själv tyckte jag var social varför är jag så ensam då?
Vad har hänt har jag tappat all min förmåga? Trodde aldrig det skulle vara svårt att bo själv. Det hade det inte heller varit om jag nu hade kännt några här i Umeå men nu är det bara ett antal få.
Hoppas de kommer bli bättre med tiden!

Nu ska jag ta och försöka plugga lite till sedan sova skola imorgon ser fram emot att komma ut från lägenheten!

Kommentarer
Postat av: K

Finns hårfärger för katter och hundar! ...



Du klarar det , ingen fara tar ett atg att komma in och få nya v'nner !

2009-09-07 @ 11:59:57
URL: http://kyshtomat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0