Mycket att göra!

Sitter i skolan nu och vill bara att dagen ska ta sitt slut. Haft 3 lektioner idag och detta är mitt sista.
Fick reda idag att jag ska ha 3 prov nästa vecka och en av dessa är på 70 sidor, gissa ifall man vill hoppa från ett bro:P Om 20 minuter som tur är, är dagen slut. Ska träffa min kusin i stan och gå till systemet ikväll blir det att gå ut. Har blivit bjuden på en fest, ska bli skit kul att gå ut. Igår hade jag en väldigt mysig dag (privat).
Så ikväll blir det fest, visar sen vad jag ska ha på mig.
Kom även att tänka på att jag inte ens hunnit montera mitt köksbord, kanske borde fixa det snart!
Så mycket att göra snälla någon ta bort lite börda, då menar jag plugg!

Jag nu!






Puss och kram ses senare idag!


Kommentarer
Postat av: K

Sv: Haha OMG ;), orka flippa över hahahah! ...Du får tåla skämt och driv miffo! FLIPP FLIPP FLIPP =D ...



Om gårdagen är privat varför ens nämna den ?! ...

Och att du skriver om går dagen mitt i vad som skall hända ikväll är lite förvirrande du !

Lycka till!

2009-09-18 @ 16:56:27
URL: http://kyshtomat.blogg.se/
Postat av: K

Ne tog bussen till jobbet... Men han hämtade mig , han slutade ju strax innan mig så.

De gick bra igår, ska dit ikväll också och typ 3 veckor framöver som de ser ut nu...



Du se till att koll up detta med din bloggadress, du hade lagt in fel nu så kom ej in på din sida! ...



Hoppas du har de bra, MER UPPDATERING!

2009-09-23 @ 12:39:41
URL: http://kyshtomat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0