Min dag igår

Som vanligt igår fick jag springa till bussen. Väl framme i stan så mötte jag min kusin, och vi gick för att hämta ut biljetterna till the ugly truth. Men det var en timma innan filmen skulle starta, så vi bestämmde oss för att gå till Mc Donalds och köpa en paj och dra ner till vattnet. Satt där och pratade en stund och sedan far vi till biografen.
Köpte popcorn,dricka och godis. Sedan var det dags och filmen startade.
Rekommenderar the ugly truth väldigt mycket till er alla som älskar att få er goda skratt.
Var en av de bästa filmerna jag sett på ett tag en romantisk komedi. Ger filmen 10 av 10.
Skulle kunna se den om och om igen.




Efter filmen kände ingen av oss att vi var redo för att fara hem. Vi bestämmde oss för att dra till en pub och ta en öl och bara prata. Hade det väldigt trevligt stannade där till cirka halv 2 och sedan tog vi varsin buss hemmåt!
En av de bästa kvällar jag har haft i Umeå kan jag lugnt säga :)













Kommentarer
Postat av: arman

:O vilken ful bild på mej... saknar dej me (K)

2009-10-05 @ 01:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0