Ingen hjärntumör!

Hej alla! Har inte kunnat uppdatera om vad som hände på sjukhuset då min laddare till datan la av.
Men iförrigår var jag och köpte en ny. Så nu kan jag börja skriva igen.
Var ju på sjukhuset i torsdags och det blev bara positiva svar fick röntgas och ta en massa blodtester.
Till sist så sa dem att de tror jag lider av migrän och jag fick utskrivet starka tabletter.
Men huvudvärken har fortfarande inte försvunnit får hoppas på att det inte forsätter så länge till!

I fredags så kom pappa upp till Umeå för att hjälpa mig att komma igång med pluggandet och massa andra saker.
På lördagen så åkte mamma tillbaka till Göteborg, saknar henne otroligt mycket.
Pappa är ju fortfarande kvar stannar nog tills på fredag! Har så himla mycket plugg det tar aldrig slut.
I morgon så har jag prov i spanska och engelska.. Så idag blir det bara att sitta hemma och plugga.

Nu ska jag försöka hänga med på min matte lektion mitt favoritämne eller inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0