Entligen klar

Nu har jag blivit av med de jobbiga proven.
Entligen så kan jag ta ett djupt andetag, innan kändes det som jag höll på att kvävas.
Proven gick bra spanskan bättre en engelskan men ska satsa större nästa gång. Kanske även börja plugga lite innan och inte ta allt de sista dagarna.
Idag efter skolan var pappa och hämtade upp mig. Vi åkte och handlade, sedan raka vägen hem.
Nu har jag bara varit hemma och myst med en film. Factory girl är namnet på filmen någon som känner igen den?




Nu kommer en massa bilder på mig och mina älsklingar. Man ser även lite av mitt kök :P





















Detta var några av mina favoritbilder men min älskade familj min katt inkluderat i familen;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0