Dagen som startade dåligt blev en succe till slut

Igår på morgonen som sagt var jag inte på världens bästa humör. Efter skolan var slut åkte jag snabbt in till stan för att leta efter vinterskor. Lite väl för tidigt kanske men när man har pengar, så får man göra av med dem så snabbt som möjligt på nödvändiga saker. Blev rejält besviken då jag hittade de perfektaste skorna från Ugg Australia, men de fanns bara i storlek 38. Jag som tyvärr föddes med stora fötter fick inte in min fot. Önskade helt plötsligt att jag var den elaka styvsystern till Cinderella och den elaka styvmamman skulle förtrolla mina 39-40 till storlek 37-38. 
Jag är en stor fan av alla Cinderella filmerna någon av er som är det?


Paret som jag ville ha i min skokollektion till vintern men nej!
Någon fin vinterskor ni rekommenderar gärna varm och vattentät då jag bor i Umeå..



Mina extrem stora fötter kanske får plats i dessa, om Cinderellas elaka styvsyster kunde de genom lite trolleri . Men tyvärr så existerar sånt bara på filmer.



Varför finns bara sånt i filmer?



Efter min stora besvikelse gick jag till accent för att hitta en skolväska/träningsväska.
Som tur var så hittade jag en till min stora förvåning och köpte den på direkten. En väldigt stor Converse väska men perfekt till allt!





Efter jag hade köpt den mötte jag upp Frida en tjej från min klass då hon skulle spendera natten i min lägenhet.
Vi skyndade oss till Forsbergs körskola där jag skulle göra syntest. Syntestet gick la bra men hade svag vänsteröga, men ingen behov till glasögon.
Förhoppningsvis ska alla papper för körskolan vara klara nästa vecka. Då börjar lilla jag börja övningsköra inom 2 veckor. Körkortet förväntar jag ha innan 2009 men vi får se hur det går med det!

Förhoppningsvis så kommer jag ha en Lamborghini en vacker dag :D




Sedan tog vi bussen hem till mig och började laga mat nästan på direkten det fick bli nått enkelt som fiskpinnar med potatiskroketter. Satte oss och prata lite skrattade en del, sen bestämmde vi oss för att sätta på en film och det fick bli Party Patrullen rekommenderar den väldigt mycket. Gammal film men fick en massa goda skratt.
Efter filmen så var Frida väldigt trött så hon gick och lade sig. Satt lite framför datan och kollade på kläder innan jag gick och la mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0