Dagen har tillbringats framför datorn

Idag var det att åka raka vägen till skolan halv 8 som vanligt, börjar ju halv 9.
Hade psykologi, svenska, spanska och engelska så det blev lite för mycket språk för min del idag.
Ville bara att dagen skulle ta slut då jag har haft migrän idag. Tror jag börjar bli sjuk känns nästan så.
Åkte en snabbis in till stan då vi hade 2 och en halv timmas håltimme.  Gick till försäkringskassan och fixade lite papper. Efter att jag var klar åkte jag tillbaka till skolan för att avsluta dagen.
Direkt efter skolan far jag hem, kände mig sliten och ville bara vila.
Har bara suttit framför datan och tvn sen jag kom från skolan letat lite efter kläder m.m.
Hoppas jag känner mig bättre imorgon, för just nu känns det fortfarande kasst.
Ifall jag mår bättre tills imorgon så blir de nog bio med kusinen eller kanske ut men inte säkert än.
Har ju inte varit ute så mycket än sedan jag flyttade hit. Så hoppas verkligen på att må bättre!

Döskallar

Hittade dessa fina skorna på www.sears.com. Älskar döskallar och väldigt bra pris.
Vad tycker ni?


Dessa skor fann jag på www.luisaviaroma.com. Ed Hardy är väldigt duktiga och kreativa..

Dessa fina rosa hörlurarna går att finna på www.ebtm.com. Rosa, vit och döskallar går det att bli bättre?







Hårspännen är alltid bra att ha och ännu bättre när dessa hjärtformade döskallarna finns.
Går att köpa på www.cherryredboutique.com

Som ni kanske lägger märke till är alla dessa utländska affärer.
Jag har alltid älskat att handla från utomlands, det är anledningen till varför jag lägger upp dessa sajter!

Skriv gärna kommentar om vad ni tycker..

Kommentarer
Postat av: K

Sv: Tack vet de... Den var sjukt dyr, tur att jag hade presentkort =P

2009-09-12 @ 00:13:01
URL: http://kyshtomat.blogg.se/
Postat av: Veronica

dom hörlurarna har jag :D

2009-09-13 @ 15:43:13
URL: http://verooniicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0