Att låsa ut sig själv!

Fick gå tidare igår från skolan eftersom jag hade skit ont i magen, tjejperioden:P
Mötte upp kusinen vid hennes skola och var med i deras labb, kul eller inte.
Sedan blev det av till stan, i bussen mötte jag upp Therese en tjej från spanskan.
Vi bestämmer att vi åker hem till mig. Väl hemma så ser jag att jag har glömmt mina nycklar hemma panik kan man lugnt säga. Allt kändes bara förjävligt men Therese fick upp dörren till sist :P Tänker inte säga hur haha men en bra inbrottstjuv är hon :)
Skönt kan jag lugnt säga att komma hem igen lagade mat och sedan drog Therese.
Fick även hem mina efterlängtade kläder finns bilder lite längre ner på sidan.

Mitt nya köksbord, inte monterat än :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0