True love

Har suttit här hemma i min ensamna lägenhet med min katt och funderat lite. Finns det verkligen äkta kärlek som kommer vara för alltid? Jag har själv varit riktigt kär 3 gånger och alla har ju försvunnit ur mitt liv, de personer jag tänkte att jag skulle spendera mitt liv med, de jag älskade. Jag tror innerst att det är en väldigt liten chans att hitta den man kommer vara med resten av livet när man är ung.. För mig har iallafall kärleken kommit och gått, men jag vill ändå tro på att den rätta finns därute och det är den jag personen jag kommer kalla min true love!
Har ni hittar eran true love? Eller letar ni fortfarande? Jag tror inte man ska leta tror det kommer med tiden, när det känns rätt!








Kommentarer
Postat av: Nicki

sv. tack så jätte mycket!



Önskar också att han finns där ute någon stans och att han kommer dyka upp

2009-10-18 @ 19:16:46
URL: http://niicki.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag tror jag har hittat min, eller inte.. Det är skitsvårt.. varit ihop 3 år,och har enpaus nu bara för att känna efter liksom. Älskar honom, men vet inte om det är "vi" liksom.. Haha, hänger du med vad jag menar? :P



Ja, jag älskar verkligen djur, har några marsvin med, katter är perfekta husdjur! :)

2009-10-18 @ 19:32:01
URL: http://lillyz.blogg.se/
Postat av: Jennie

svar: bara bra :)



och jag hittade min kärlek på en fest ^^ så de finns överallt

2009-10-18 @ 19:41:07
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Visst är det skumt när man börjar tänka på det? Jag hade en pojkvän och jag var övertygad om att det absolut skulle vara vi! För allt var så jävla sjukt rätt! Asså, det kändes som om vi ALLTID känt varandra!! Helsjuk känsla. Är vi tillsammans nu? Nepp! ^^



Jaa, blond ska man vara på sommaren! Håret bleks ju naturligt då också, blir så fint :D

2009-10-18 @ 19:55:56
URL: http://lifeofmimmi.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Neeh har ingen alls och är sjukt nöjd med det konstigt nog. Bor fortfarande med mitt ex, något jag också är väldigt nöjd med :P Trivs med honom! Men inte är jag kär...

Har sattit kärleken på paus en stund ;)



Ibland är det sol här med! Men jag skulle mycket hellre bo utomlands i värmen :)

2009-10-18 @ 20:49:11
URL: http://lifeofmimmi.blogg.se/
Postat av: Linda

Du har så rätt.

Jag menar, nu är man sådär i mitten. Vi båda söker jobb och lär såklart hitta varsitt nångång med, ska vi då flytta ihop, eller till varsitt. Bo kvar i denna staden eller prova en annan.. Ja precis, mycket är på vana, det betyder ju inte att man inte älskar varandra, men man kanske vill ha lite variation med. Inte precis att hitta nån annan, men något nytt måste hända..



Katter är underbara. Jag har inte varit utan katt mer än några dagar i mitt liv. Min älskade katt Falcon dog för lite mer än ett år sedan och jag saknar honom så mycket varje dag, i somras fick vi chansen att ta över en katt som ev. skulle avlivas och jag märker verkligen hur man saknat det där spinnandet, och buffandet när de är hungriga :)

2009-10-18 @ 20:54:24
URL: http://lillyz.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jag har också funderat över vad som kommer hända sen, men ingen utav oss känner för något förhållande just nu i alla fall. Så det problemet är inte aktuellt just nu.

Jag har sagt att jag inte vill ha lägenheten, så om någon av oss hittar en ny så flyttar jag hem ;)

Och jo, vi sover tillsammans! Sovsällskap är aldrig fel :P



Visst är det kul att flytta! Jag vill flytta utomlands ^^

2009-10-18 @ 21:31:14
URL: http://lifeofmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0