Pappa har åkt!

Igår efter jag hade skrivit så ringde en klasskamrat till mig. Hon sa att jag måste göra ordning mig och komma för de skulle ha tjejkväll med tjejerna i klassen. Kände att det var lite fel att lämna pappa ensam i några timmar han sista kväll, men han sa åk. Det blev i allafall skit kul. Var bara där i cirka 2 timmar sedan blev det av hemmåt. När jag kom in genom dörren så hade pappa stått och lagat mat till mig. Var väldigt gott och omtänksamt, sedan blev det att kolla lite på tv och somna.

För en halv timma sedan packade pappa sina grejer och far till Trondheim. Vi hade det väldigt bra denna veckan, första gången vi har lyckats hålla sams så här länge.
Nu sitter jag här och känner mig allmänt deppig. Har så mycket plugg och känner att jag inte klarar av något. Har tappat all min tro på att lyckas. Måste börja se ljuset igen, men just nu för tillfället så känns allt svårt.

Ska hoppa in i duschen snart och börja fixa mig. Ska nog ut ikväll men vet ej vad ja ska göra bjuden på bio och gå ut och festa. Får se vilket jag känner för lite senare, just nu känns det som att jag vill bara lägga mig ner med min katt och somna om igen.

Hörs lite senare! '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0