Nya grejer till mitt sovrum!

Vaknade för en stund sedan. Kusinen var ju här igår så vi hade en otrolig mysig dag med film och massa gott.
Hon stack för en stund sedan, samtidigt som hon stack kom en vän till mig som ska hjälpa mig med matten.
För nu är det dags att ta tag i det. Vi hörs lite senare, men här är lite bilder

Har ju inte viljat visat någon inredning som jag har gjort än, men här kommer iallafall hur det ser ut på min nattduksbord. Allt på nattduksbordet är nyligen inköpta.

Ljusfat 25 kr i Indiska
Ljus 6 styck för 39.50 kr Indiska


4 styck ljus på Indiska för 9 kr st.


Rökelsefat med Buddha på för 29.50 Indiska


Väckarklocka på Teknikmagasinet för 179.90 kr. Har den högra i silver.



Så här fick jag det att se ut.
Lampan köpt i Ikea, ljusstakarna är också köpta i Ikea och vasen vet jag inte:(


Lägg gärna kommentarer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0