Många skratt

Förlåt för dålig uppdatering! Igår blev det storstädning och sedan satt jag bara hemma och tog det lugnt. Runt klockan 21.30 hörde Emmelist av sig som ni kanske hört talas om. Hon frågade ifall jag ville hänga med ut och jag svarade sjävklart ja, eftersom att jag inte varit på krogen sedan jag flyttade hit. Skyndade mig och tog på mig och de var ju första gången jag skulle träffa henne. Första gången fick jag kontakt med henne på hennes blogg. Kan ta och säga att hon är lika rolig som hon är på bloggen! Vi skrattade en massa och runt kl 03.30 var jag hemma igen!




Kommentarer
Postat av: Emmelist

NAAAAW!! Fint inlägg baby :D stenheta jag och tompan var. haha

2009-10-26 @ 01:31:09
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Annika Granstedt

Gillar om det du skrivit! Mysigt att se en del sunda saker och inte bara det vanliga grejerna som man kan se om hela tiden. ;)

2010-12-02 @ 14:54:56
URL: http://jade.se/paketresor/bali

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0