Kvällspromenad med Angel

Nu har vi varit ute och tagit lite luft, då jag kände att både hon och jag behövde det..
Det var väldigt fint väder därute fastän det är enbart 2 grader därute och att jag precis innan hade tagit en dusch.
Nu är vi iallafall hemma och jag ska upp om 5 timmar. Men känner mig inte alls trött då jag vaknade kl 16.00 idag. Ska försöka plugga lite till på schizofrenin och läsa en bok och sedan sova ett kort tag.

Godnatt på er och hoppas ni får en underbar sömn med en massa fina drömmar♥

Kommentarer
Postat av: heidi

Sv: Oj tack, vad kul att du tycker det. Din blogg är också jättefin:)

2009-10-19 @ 08:45:43
URL: http://heidielises.blogg.se/
Postat av: Jennie

skönt med en promenad :)



svar: tack så jättemycket^^

yes, det tror jag verkligen. Vet inte vrf jag vet det det är bara nåt man vet helt enkelt ;P haha

2009-10-19 @ 10:03:36
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0