Körkorttillståndet klar :D

Glömde berätta fick mitt körkorttillstånd igår, så nu får man ta och skynda sig med att börja i en körskola.
Är så himla glad, förhoppningsvis ska jag ha körkortet i början av nästa år.

Idag så var jag hos läkaren då jag hade fått remiss för bröstet. Jag hade ju hittat en knöl för ett tag sen och gjort mammografi. Men de såg att jag inte hade bröstcancer och att det inte var farligt men att den är stor. Så idag så fick ja gå till kirurgmottagningen och så fick en gammal snuskig gubbe röra på mitt bröst, kul eller inte.
Det ända han gjorde var att bara säga att jag får operera mig men det kommer bli ett två centimeter ärr eller så skickar han mig till röntgen för ännu mer tester. Såklart jag valde att gå till röntgen så nu har han skickat ett remiss så får ta och vänta på det.

Efter besöket på sjukhuset så var jag och pappa och käkade på en skit bra resturang som hette Great Eastern de har kina mat, gott kan man lugnt säga. Nu är jag hemma har betalat min hyra nu, så kännner mig lite pank. Nu har jag i allafall tänkt ta och plugga lite och försöka planera vad jag ska göra imorgon. Har två allternativ gå på bio eller festa, får se vilket det blir.

Haha kände för att klättra på mitt hus.


Kommentarer
Postat av: Veronica - Joline's mamma

sv: Tack :) hon är underbar. Lycka till med körkortet ;)

2009-10-01 @ 19:12:20
URL: http://verooniicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0