Inrednings tips!

Kom för en stund sen hem från skolan, väldigt lång dag så är ganska utsliten nu. Har precis lagat mat och tänkt äta, plugga, städa även blir det nog en film innan man lägger sig. Men tänkte visa upp det som jag finner som ett av mina roligaste hobbyn, det är då inredning som ni kanske inte visste. Så jag har tänkt visa upp lite bilder på olika inredningstips.

Detta anser jag vara den finaste förvaringen någonsin. Men det negativa är att den är en aning dyr då den ligger på 8500 kr. För er som har råd går den att hitta på http://www.designonline.se





Hittade även 2 söta hängare ena gjord i form av en älva för 99 kr och den andra i form av en apa för 135 kr. Väldigt söta att dekorera med dessa kommer jag förmodligen inhandla för min lägenhet och priset var även ett stort plus i kanten. Här går det att beställa dessa http://www.inreda.com/products_find.asp?cID=71





Måste ta och säga att detta var mitt 100:de inlägg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0