Hemma igen

Åhh vilken lång dag det har varit idag. Arbetsintervjun gick suveränt, de skulle ta och höra av sig i morgon eller på måndag som senast.. Håll tummarna nu för mig att jag lyckas få jobbet.. Efter arbetsintervjun åkte jag och kusinen till Coop Forum, där jag fick det mesta handlat. Men dem hade inte min favorit honung så blev lite besviken då jag nyligen har blivit beroende av det. Även hade jag tänkt köpa 24 pack med Redbull men kände att jag inte klarade att ta med mig det tyvärr. Det får bli nästa gång. Kan ta och säga så här det är inte enkelt att bo själv så snälla ni som funderar på det gör det många gånger. Jag lovar er det är svårt, åka och handla ta hand om en budget m.m.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0