En lång lista om mig

Hittade den här listan på någons blogg.

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Sadaf

Smeknamn:  Sjöjungfru och Daffy

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Broken med Amy Lee och

Beroende av: Min familj, mina vänner, godis, chips och en massa

Vad tror folk om dig?:
Att jag är för snäll, omtänksam, fin personlighet, social och en som alltid ler.

Stämmer det?:
Ja för det mesta. För snäll och omtänksam om allt och alla har jag alltid varit. Även har jag en fin personlighet detta beror på det förra. Är en social tjej älskar att prata. Men en som alltid har ett leende på läpparna stämmer inte till 100% kan som alla ha mina dåliga dar.

Vad får du oftast komplimanger för?: Mina ögon är det som folk brukar uttala sig mest om. Även mina långa smala ben och mage.

Vad säger du för att imponera på någon?: Är oftast mig själv ifall personen tycker om mig så stannar den annars får den dra.

Brukar du skratta för dig själv?: Såklart vem gör inte det?

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Hej älskling hur är det? Saknar dig så mycket önskar du var här
:( puss

Var bor du?:
Umeå

Trivs du där?: Har ju nyligen flyttat hit, så det är lite svårt i början men håller på att börja trivas.

Äger du några converse:
Nej, men tänkt köpa!

Sprit, cider, vin eller öl: Öl för det mesta.

Brukar du bli för full: Nej brukar hålla mig nu förtiden dricker inte mycket

Vad har du för mobil operatör: Comviq och Telenor

Har du haft sex idag: Haha kan ta och säga nej

Hur svarar du i mobilen: Haha brukar säga så man brukar säga på persiska alo?

Antal timmar sömn inatt:
Ca 5 timmar

Sov du ensam: Nej med katten

Brukar du komma i tid: Om det är något jag ser fram emot så brukar jag lyckas

När mår du bra: När mina nära och kära mår bra

Hur känner du dig nu: Trött och utsliten

Vanligaste färg på dina kläder: Vit och blå

Vad saknar du:
De jag älskar

Favorit dryck på morgonen: Brämhults Apelsinjuice

Rakar du benen: Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: Sent

Är du blyg?: Nej

Tror du på kärlek vad första ögonkastet: Ja

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?:
Nu blir det mycket mer då jag bor själv

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Mohammed Ali ♥

Vad längtar du till?: Sol och värme

Hur gammal är du: 18 år fyller 19 den 22 maj

Tycker du om någon just nu: Självklart

Du samlar på: Kläder, väskor, skor och porslindockor

Gröna eller röda äppeln: Gröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma

Vilken tid gick du upp idag: 6

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Är det okej att gråta: Absolut

Har du piercing: Hål i öronen och naveln

Vill du gifta dig: Ja någon dag i Hawaii

Vill du ha barn: Ja i framtiden

Solar du ofta: Vill men ingen sol

Är du bra på att laga mat: Haha nej tyvärr

Är du flygrädd: Ganska

Är du musikalisk?: Ja skriver låttexter

Vad dricker du helst när du är törstig: Morotjuice

Tror du på ett liv efter döden: Ja

Vad äter du helst när du ser på film: Godis och chips

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska

Vilken ögonfärg har du: Bruna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja ett antal gånger

Hur ofta tränar/motionerar du: 3 gånger i veckan försöker jag med

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0