Dålig uppdatering eftersom min laddare till datan brann upp!

Igår blev det en massa plugg så han inte skriva något inlägg. Idag så var det ju skola som vanligt, allt går bra sen näst sista lektionen ska jag ladda datorn då den är urladdad. Sätter in sladden och helt plötsligt så börjar det brinna! Blev helt och hållet chokad så jag har inte haft någon laddare till min dator idag. Efter skolan ringde jag kusinen som ville följa med mig och lämna tillbaka laddaren som jag inhandlade för 3 veckor sen i Media Markt. Så idag har jag bara tillbringat min dag på bussen känns det som då Media Markt ligger cirka 1 timma ifrån där jag bor. Men nu har jag iallafall en laddare så kan börja skriva igen.

Förresten har någon av er upplevt laddare som börjar brinna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0