Börja med naglarna!

Var ju som sagt idag och sökte jobb. Efter jag hade inlämnat min CV till en bar så kommer jag på att det är ju den gamla jag lämnar in. Fick lite panik men orkade inte bry mig för det ser nästan exakt ut som min nya.
Var på 5 olika ställen idag och lämnade in, får hoppas dem hör av sig så snarast möjligt.
Ska nog ut imorgon med och lämna in fler CVn men denna gång den nya.

Nu är det dags att påbörja med mina naglar. Fick inte kommentarer som räckte till 10 naglar så får då själv sitta och hitta på. Ska försöka bli klar ikväll i såfall lägger jag upp bilder så kika in lite senare.


Kommentarer
Postat av: jek

tycker du e skit vacker :$

2009-10-06 @ 20:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0