Skaffa dejter

genon telefon det nya sättet. Pratade nyss med familjen från Iran och deras vänner och två av dem har två söner de vill att jag ska träffa. De säger att jag är exakt sådan tjej som dem skulle falla för haha. Även har jag fått höra hur snygga, tränade och hur bra jobb dem har. Ganska kul samtal har jag haft med andra sidan jorden. Men familjen sa precis att de ville att jag skulle komma till Iran på jullovet och att de skickar biljett. Men vad ska jag göra av med min katt? Får beslutsångest nu hade varit underbart att komma till min favoritland och hemland. Vintern är nog en av de vackraste årstiderna som finns i Iran så himla ljust och vackert. Åh nu får jag längtan till mitt paradis, till min familj, till allt som finns att göra, varje dag är som en ny start på ett nytt liv. Ska jag åka eller inte? har ju även bjudit pappa hit över julen:)

Men nu ska jag lägga mig inför den stora morgondagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0