Inlagd på sjukhus över natten

Förlåt för den dåliga uppdateringen.. Ska nu ligga över natten på sjukhuset för överbevakning. Kan inte förklara vad det är men kan säga att det inte är trevligt. Har gjort hur många tester som helst idag och min blodtryck är låg så känner mig allmänt yr. Fick även 9 nålar inkörda i mig då mina blodkärl inte ville ge i från sig blod så jag är ganska öm, efter ett tag fick jag dropp då de säger att jag är uttorkad i kroppen. För en stund sedan var L här och hälsade på mig och gav mig lite gott och blandat en tidning, cola och choklad så snällt :)
Men nu drog han till jobbet så nu ska jag ligga här själv hela natten eller ja de finns många läkare. Nu sitter jag här och käkar lite mackor och te som jag precis fick från en läkare. Sedan blir det att läsa lite tidning och försöka slappna av i kroppen, har ju mina underbara sjukhus kläder på mig. Har haft en lång dag det här var en liten kortfattning. Men hoppas jag blir bättre för i morgon blir det en massa tester som ska göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0