Home again

Var ute och käkade lunch med kusinen förut, väldigt mysigt blev räksallad till sist:) Sedan blev det att plugga inför provet och det gick ganska bra faktiskt kommer få minst godkänt i alla fall. Efter provet blev det av till gymet gick på core idag där man tränar mage, rumpa, ben och rygg tror jag :) Nu är jag i alla fall hemma och ska börja packa då jag förmodligen inte kommer sova hemma över helgen. Ska ta med mig katten till kusinen så hon får sitta kattvakt :P Ikväll blir det New Moon ser så himla mycket fram emot det så det inte finns ord.. Åh pratade även nyss med världens snyggaste pojke blir så glad när jag får höra hans röst, min lilla son och så blev det lite prat med min farbror:)

Men vi hörs innan jag drar!

Min snyggaste pojk!

Kommentarer
Postat av: victoria

skoja du? har du en son också? : ) så mkt ag missat! måste följa bloggen ju.



2009-11-27 @ 11:25:40
URL: http://bogere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0