Hemma igen

Fan vad lång tid allt tog har varit där sen 3 på dagen igår. Har gjort många tester men måste tillbaka i morgon igen.
De ända dem kunde säga tills idag är att jag har lågt blodtryck. Men i morgon kommer de nog förmodligen bli många tester. Har fått så himla många nålar i mig så börjar känna mig som en knarkare eller något. Är så sliten nu efter 28 timmar på sjukhuset. Måste ta en dusch och städa hemma lite, innan min kusin kommer. Hon ska sova över hos mig i kväll då mina föräldrar är oroliga att något ska hända under natten. Personalen i sjukhuset var oroliga och sa att jag ska ha någon hos mig och komma in så fort jag börjar känna mig värre. Just nu har jag konstiga värk i magen och de har jag inte haft innan och lite yr men förhoppningsvis ordnar det sig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0