Helgen

Sorry men har verkligen inte orkat blogga under helgen men här är en kort sammanfattning av de som har hänt.

Fredagen: åkte jag till sjukhuset var där kl 09.00 men det hände inget förrän kl 14.00 då jag fick göra något som inte var kul kan jag lova. Efter jag var klar med undersökningen var L där och väntade på mig för att se hur jag mådde :) Han gav mig lite gott att äta och sedan åkte han till sin mormor. Var på sjukhuset till klockan 16.00 tills dem till slut släppte iväg mig. Åkte in till stan och köpte lite onödiga men saker man ändå vill ha och hyrde även 3 filmer och godis och chips då L skulle komma över senare på kvällen. Fick åka hem på direkten och storstäda och klockan 23.00 var han här. Vi satt och kollade på film och åt en massa onyttigt och hade det kul.





Lördagen: började med att vi vaknade upp med att han var försenad till jobbet. Han fick ringa in till jobbet och säga att han var försenad och sedan åkte han. Jag satte mig och kolla på ena filmen 17 again innan det var dags att göra ordning sig. Runt kl 20.00 var jag klar och tog bussen in till stan skulle vänta på min kusin till kl 23.00 så då bestämde jag mig att ta taxi till L och vara där tills dem var framme. En stund med prat efter blev det att ringa taxin igen och åka vidare till stan igen. Där mötte jag upp kusinen och hennes vän och Lars som vi skulle ut med. Men tyvärr så kom jag inte in på de stället så Lars drog ändå in och vi drog till TS hade det i alla fall skit kul :D Sedan körde Lars oss hem runt 02.30 :)


Outfit

Hårband från Gina Tricot
Örhängen från Ur och Penn
Halsband som de står Sadaf på persiska från Iran special designad och de andra från Cypern.
Vita armbandet från Bik Bok
Svarta armbandet från H&M
Klänning från Carlings den är den nya som jag köpte
Tights från Rut m.fl den är också ny

Söndagen: vaknade jag av att jag skulle jobba från kl 12.45 till klockan 21.00. Var skit segt på jobbet men klarade de. Har sedan bara varit hemma och tagit en lång och skön dusch och allmänt mysigt. Har även pluggat och nu är det dags att sova 2 timmar massa pussar på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0