Dålig uppdatering

Hej på er alla därute! Har inte kunnat uppdatera något från fredags då jag glömde ta med mig laptopen. Glömde även min kamera tyvärr så det har inte blivit några bilder alls :(

Fredagen var ju bio då jag såg New moon och jag kan säga till er alla som inte har sett den att det är dags. Den finns bara ett ord att beskriva den och det är underbar! Längtar att se den igen och att trean ska komma ut. Efter bion tog jag taxi till kusinen och somnade nästan på direkten.

Mina nya naglar :)
Lördagen vaknade jag av att jag skulle jobba mellan 12.45-16.45 inget jag såg fram emot men det gick ganska bra. Sedan åkte jag hem till kusinen då jag skulle ta det lugnt en stund innan jag träffade L. Runt 18.00 mötte jag upp L och vi gick och åt middag på en underbar indisk restaurang vid namn Taj Mahal. Jag rekommenderar den restaurangen till er alla. Efter en god middag gick vi till Waynes coffe och tog en kaffe latte och delade på en frukt smoothie. Satt där en stund och bestämde sedan för att åka hem till honom. Resten av kvällen blev bara myskväll och vi la oss kl 11.00 på morgonen.

Söndagen var det jobb igen men började kl 16.45 som tur var så hann sova 4 timmar hos L. Som sagt när vi är med varandra så sover vi typ aldrig. När jobbet var slut skulle jag fara hem till kusinen men dock så jobbade hon så fick åka till sjukhuset där hon jobbar och göra henne sällskap i två timmar. När hon var klar så åkte vi hem till henne och lagade en massa mat (jag lagade maten:p) sen så somnade jag.


Idag så har jag inte gjort så mycket runt kl 16.00 så åkte jag hem till L då vi skulle umgås ett tag. Fick träffa hans ex kan säga att det var lite pinsamt men som tur var gick hon nästan på direkten annars hade jag väl inte vetat var jag hade tagit vägen:p Satt en stund hos honom och sen blev det av till Mc donalds, då båda var hungriga. Promenarade lite efter maten och kolla på ljus installiationer som dem gjort i Umeå skit grymt. Efter det var det dags att hämta min älskade Angel och åka hem. Nu är jag hemma och tänkt sätta mig och plugga lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0