Alkoholist

Mötte upp en alkoholist nu när jag var och handla i Coop och våran samtal gick till så här haha.
Alkoholist: Eeh eeh eeh hej
Jag: Hej
Alkoholist: Eeh jaa jaa vänta eeh kan jaa fåå en en cig?
Jag: Tar upp en cig ger varsågod
Alkoholist: Eeh taack!
Jag: Mm varsågod
Alkoholist: Duu ee fråån Italien?
Jag: Nej från Iran
Alkoholist: Salam khoobi man baladam (Hej hur mår du ja kan)
Jag: Haha okej hur kan du?
Alkoholist: Eeeh vet inte
Jag: Okej
Alkoholisten: Eeh kan jag berätta en berättelse
Jag: Det är ju inte natt än så jag är inte trött
Alkoholisten: Är de inte?
Jag: Haha nej ha de så bra ska dra
Alkoholisten: Eeeh eeh nej hejdå!

Kommentarer
Postat av: Kaileen

sv: tack :D



Alkoholister är ju lite lustiga haha ;)

2009-11-08 @ 15:31:56
URL: http://kaileen.se
Postat av: Emmelist

haha ja det lär bli riktigt svårt att försöka sig på den :D



såg att du hade skrivt på msn igår...var och såg film med min kusin :)



men imorgon jobbar jag! :/ hade du bokat tid eller ska du bara fara dit?

2009-11-08 @ 16:42:56
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0