Min 18 års dag..

Har inte haft tid att skriva under dessa dar.
Men min födelsedag var kanon!
På torsdag kväll var jag mamma och hennes kompis ute på Chez Amiz och tog en special drink, denna drink var Strawberry Solero de godaste jag någonsin har druckit..
Sedan blev det att åka hem och sova.

På morgonen när jag vaknade var jag 18 år :D Fick bli att åka direkt till frisören för att fixa en håruppsättning och sen gå och fixa sminket, men sminket blev inte som jag hade förväntat mig men det blev okej men håret blev skit snyggt.
Efter allt var klar så kom taxin som skulle köra mig till resturang Sjöberget där festen skulle äga rum.
Där blev det att ta på sig den underbara klänningen som mamma gav mig i present hade aldrig förväntat mig att jag skulle få den eftersom att den gick på 4000 kr men jag fick den ändå:D Utan dig mamma hade inget blivit av.
Men efter de så fick man sitta och vänta på att folk skulle dyka upp men de flesta kom sent så det var inte så kul i början. När alla hade kommit blev festen startad och massa dans, Tacos som mamma hade lagat och den underbara tårtan som jag fick av mammas kompis i present. Min farbror dök upp från Norge och det var skit kul att ha honom där och alla andra som kom.

Efter tårtan blev det att öppna presenter, av mamma fick ja klänningen och allt som hon hade betalt för födelsedan och hel del pengar på mitt konto som hon har sparat.
Pappa ringde och sa att han kommer stå för alla kostnader för att ja ska kunna få körkort :D det var skit kul att höra.
Av familjen fick ja massa pengar :D
Av vänner fick ja presenter som ja lägger upp på bild här nedan:

Fick presentkort köpte dessa...

 


Efter allt festande på lokalen blev det att säga hejdå till de som inte skulle följa med ut.
Efter alla hade gått för att åka in till Blvd så fick jag och fabrorn och hans kompis skjuts av en vän.
När vi kom dit stod de en massa och väntade på mig. Skit kul blev det en massa drinkar och dansande och alla sjöng ännu en gång för mig på Blvd det blev en hel lyckad kväll, önskar dagen aldrig hade tagit slut!

Tack mamma ännu en gång för att du såg till att detta hände, även tack ni som kom!

Här kommer några bilder från min födelsedag, finns mer på Facebook.


















Sen blev det att byta den underbara klänningen mot denna!



















Min 18 års dag var kortfattat en kanon dag :D

Trackback
RSS 2.0